Forum Forum › AtamaDHBT puanı kaç olursa imam-hatip kadrosu gelir?Geçen yılki taban puanları bilen var mı? Lisans mezunuyum.← Tüm konular Forum DHBT, DİKAB, atama ve mülakat üzerine soru sor, deneyim paylaş. Tümü + Yeni Konu Aç Bu kategoride konu yok. İlk konuyu sen aç! cevap ← Forum ✓ En İyi Cevap 👍 👍 ⚑ Cevap yaz Gönder Cevap yazmak için giriş yap. ← Vazgeç Yeni Konu Kategori Başlık İçerik Konuyu Aç Konu açmak için giriş yap.