Forum

Lisans DHBT'ye hangi dersten başlamalı?

Yeni başladım, ders sıralaması konusunda kararsızım. Önce Kelam/Akaid mi yoksa Fıkıh mı çalışmalı?

Mustafa Kılıç · 21 Haz 2026 05:28

Ben Fıkıh ağırlıklı başladım çünkü soru sayısı çok. Sana da öneririm.

Ahmet Yalçın · 21 Haz 2026 14:07

Kur'an bilgisi ve Tecvid'i de ihmal etme, garanti puan oralarda.

Kübra Sarı · 21 Haz 2026 16:37

Bence önce Akaid ve Kelam, temel inanç oturmadan diğerleri havada kalıyor.

Sena Polat · 21 Haz 2026 20:44

← Tüm konular

Scroll to Top