Lisans DHBT'ye hangi dersten başlamalı?
Yeni başladım, ders sıralaması konusunda kararsızım. Önce Kelam/Akaid mi yoksa Fıkıh mı çalışmalı?
Ben Fıkıh ağırlıklı başladım çünkü soru sayısı çok. Sana da öneririm.
Kur'an bilgisi ve Tecvid'i de ihmal etme, garanti puan oralarda.
Bence önce Akaid ve Kelam, temel inanç oturmadan diğerleri havada kalıyor.
